Sdílejte se svými svatebními hosty důležité informace o svém významném dni prostřednictvím svatebního webu.
Vytvořila jsem pro vás minimalistickou šablonu, kterou společně upravíme dle vašich potřeb a vkusu.
náhled stránek: úvodní stránka & praktické informace
V šabloně nechybí odpočet do svatby, časová osa vašeho vztahu a svatebního dne ani interaktivní mapa místa konání svatby. Na vaši žádost mohu vytvořit také stránku se seznamem hostů.
náhled stránek: kontakt & galerie
Vyberte si jednu z nabízených verzí šablony a vyplňte formulář. Nejpozději do 24 hodin vám na vaši e-mailovou adresu zašlu fakturu společně s dotazníkem, podle kterého budu následně plnit svatební web obsahem a měnit ho k obrazu vašemu.
Do šablony doplním vaše fotky a texty upravím dle vámi zaslaných podkladů. U šablony mohu upravit také barevnou paletu (inspiraci hledejte zde) a fonty (vybírat můžete například mezi Google fonty). Úprava šablony dle vašich požadavků mi bude trvat přibližně 10 pracovních dnů v závislosti na objednané verzi šablony.
A to je celé. Takto jednoduché to je! Společně s webem vám předám také veškeré přístupy. Rovněž vám zašlu návod, podle kterého si sami zvládnete upravovat obsah svého nového svatebního webu.
Ano. V případě varianty svatební web normal si koupi hostingu a domény zajistíte vy sami (já vám maximálně doporučím, kde služby objednat). Naopak u varianty svatební web plus máte ode mě doménu a hosting na první rok zdarma. To znamená, že registraci domény a koupi hostingu zajistím já sama a uhradím poplatek za první rok užívání služeb. Roční poplatek za doménu a hosting se pohybuje okolo 1 000 Kč.
Ano. Přístupy vám předám společně s hotovým svatebním webem.
Až bude web hotový, zašlu vám videonávod, jak provádět jednoduché textové úpravy nebo jak si změnit fotografie na webu. Pokud si na úpravy sami netroufáte, tak mi můžete své požadavky na úpravu zasílat e-mailem a to až do termínu vaší svatby. V rámci varianty svatební web normal máte po spuštění webu nárok na tři úpravy. Ve variantě svatební web plus máte po spuštění webu nárok až na pět úprav. Pokud by bylo požadavků více, domluvíme se individuálně dle mé hodinové sazby.
Součastí webové šablony je stránka „galerie“, do které můžete po své svatbě nahrát fotografie. Sami se můžete rozhodnout, jestli chcete tuto stránku na svatebním webu mít. Pokud ano, na dané stránce skryji fotografie, které nyní slouží pouze jako náhled pro vás a natočím vám videonávod, jak po svatbě nahrát své fotky a sekci publikovat. Pokud tuto stránku na webu nechcete, odstraním ji.
Ne. V rámci obou variant vám bez dalších poplatků přidám libovolný počet roků do časové osy. Stejně tak můžete jejich počet snížit. Tyto informace od vás budu zjišťovat v rámci dotazníku, který vám pošlu po objednávce šablony.
Samozřejmě. Současné rozvržení slouží spíše jako ukázka pro vás. Program svatby budu upravovat dle podkladů od vás. Přidávání/odebírání jednotlivých bodů v harmonogramu je bez dalších poplatků. Tyto informace od vás budu zjišťovat v rámci dotazníku, který vám pošlu po objednávce šablony.
Na stránce „praktické informace“ zmiňuji termín svatby, začátek obřadu, lokalitu, svatební dary, dress code, ubytování, odvoz. V ceně obou variant počítám s tím, že pokud potřebujete přidat další informace (například o parkování v místě konání svatby), domluvíme se individuálně. Buďto mohu danou informaci přidat s tematickou ikonkou nebo přidat samostatnou sekci s textem.
Ano. Na stránce „kontakt“ je formulář pro potvrzení účasti, ve kterém mohou hosté projevit zájem také o ubytování či odvoz. V obou vairnatách počítám s tím, že položky formuláře upravím tak, abyste od svých hostů měli před svatbou všechny potřebné informace.
Ano. Na čemkoliv dalším, co není součástí této webové šablony, se můžeme domluvit individuálně. Kolik by tvorba stránky/stránek nad rámec této šablony stála budete vědět dopředu. Vycházím ze své hodinové sazby 700 Kč.
Na uvedenou e-mailovou adresu vám zašlu fakturu s dotazníkem. Spojím se s vámi nejpozději do 24 hodin od odeslání formuláře.
*Vaše osobní údaje využiji pouze ke komunikaci s vámi a pro potřeby vystavení faktury.
Patří budoucí nevěsty a ženichové k vašim obvyklým klientům?